Forskning, klima, energi, økonomi, politikk

Forum

Her kan du kommentere min blogg og/eller laste opp egne innlegg.

Dato: 25.01.2019

Av: Maria Ludvig

Emne: a great testimony

Good things are not easy to come by. Hi, everyone, I'm here to share my testimony all around the globe in respect to the help that Dr Isikolo did for me. I was devastated and confused when I got divorced by my husband 2 years ago because he wanted to go back to his mistress. I searched for help from those that i knew but all was to no avail not until i was directed to Dr Isikolo the spell caster. I contacted Dr Isikolo and told him everything that I've been going through and he gave me full assurance that he will help me. I did everything he told me to do and I put my trust and hope on him. Could you believe that my husband came back to me pleading within 48 hours just as Dr Isikolo told me after i contacted him and now, my husband is back home and we are living together again. I will recommend anyone in need of help to reach him now for he's also specialized in money spells, lottery spells, pregnancy spells, sickness spells E.T.C. Email: isikolosolutionhome@gmail.com You can also Whatsapp him on +2348133261196.

Dato: 24.01.2019

Av: tanja

Emne: brankanikolic22@gmail

zena je stvarno divna, nasla sam njen broj ovde na preporukama i da joj se zahvaljuju i uverila se u njen kvalitet rada .OD SRCA JOJ PUNO HVALA .+381 61 23 18 408.viber

Dato: 08.02.2019

Av: milos

Emne: milos.knezevic1976@gmail.com

biliste u pravu procitao sam Vas kometar i bez razmisljanja sam nazvao broj +381 612318408 viber.u brzom roku sam dobio ono sto sam zeleo duze vreme .hvala za broj ipak ima ljudi koji imaju svoju moc.

Av: Rosko

Emne: Suzanasuki25@gmail.com

Kontaktirala sam razne ljude, isla kod svakakvih vracara, astrologa, gledali su mi u kafu, dlan , pasulj....Ali bezuspesno
Bila sam silovana kao dete, ostavili su me roditelji, jednom rečju nisam imala nikakav pravac u zivotu.
Udala sam se i rodila 4 dece iz tri braka.Ni jedan brak mi nije uspesan.
I slucajno mi drugarica kaze da joj je neka Renata pomogla, iskreno ja joj nisam verovala.I nekako ona mene natera i evo zahvalna sam i drugarici i Renati
Hvala joj, imam decka koji je prihvatio moju decu i pruza mi ljubav koju nisam imala do sad.

Do nje mozete doci putem vibera i vacapa +385923813830

Av: Felicia

Emne: feliciajava22@gamil.com

Denna värld är en grym plats för verkliga. Jag har lider av äktenskapsproblem i 9 månader nu utan att veta att min bästa vän har varit huvudorsaken till mitt problem. Min historia kan vara till nytta för dig, snälla ta din tid och läs.

Jag har varit gift med min man i 8 år och vi har en son på 4 år. Mitt äktenskap var väldigt vackert med min man eftersom vi var så mycket kär i varandra tills min man automatiskt ändrade sig mot mig och min son. Han började hålla sena nätter och slutade bry sig om mig och vår son
Flera gånger frågade jag honom vad frågan var men han hade aldrig någon anledning till hans felaktiga beteende gentemot mig och vår son. Han fortsätter att berätta för mig att hans huvud är tungt och han är trött med vårt äktenskap. Han sa att han vill ha en skilsmässa. Jag bad flera gånger och påminde honom om vårt underbara förflutna men han lyssnade aldrig på mig eller vår sons gråt. En dag kom min vän till stan och jag berättade för honom om min situation. Han anslöt mig till en stor mäktig man som heter Dr Okosu. Han berättade för mig att den här mannen har hjälpt honom att få sin ex tillbaka och få ett bra jobb också. Han rådde mig att ge honom en rättegång. Jag kontaktade den här mannen via hans email
Han berättade för mig att min bästa vän var orsaken till mitt problem. Att min bästa vän använder en kärleks charm på min man för att förstöra mitt äktenskap. Ohh det här blev mig verkligen förstört men tacka gud att Dr Okosu kunde bryta charmen och inom 2 dagar min man kom hem och återfick sig själv visade han mig hur mycket han älskade mig precis som han brukar. Allt fungerade perfekt och vi lever alla nu som en lycklig familj. Några dagar senare kom min vän också till mig för att bekänna hennes onda gärningar och bad om förlåtelse. Dr Okosu bad mig att förlåta henne och så gjorde jag.

Jag kommer att fortsätta att prata om dina bra verk, fantastiska Man Dr Okosu. Och kan den Allsmäktige Gud fortsätta att använda dig för att hjälpa andra människor i denna värld.

Snälla, mitt folk lider inte i tystnad, du kan också försöka den här mannen, jag tror att det skulle fungera för dig precis som det fungerade för mig. Detta är hans email: drokosu01@gmail.com

Dr Okosu är också bra för lösningar på många andra problem

* Vill ha din ex tillbaka. * Vill du vara rik * Du vill hitta sann kärlek * Vill ha ett barn. * Du vill ha tur i allt du gör * Vill du ha kontroll över ditt äktenskap * Cure för någon sjukdom.

Kontakta DR Okosu idag och jag är säker på att du inte kommer ångra det. E-post: drokosu01@gmail.com

Dato: 23.01.2019

Av: elena toni

Emne: testimony

Många har skrivit artiklar om hur de hjälpte sig av en stavningskastare, men jag är mycket tacksam för den här stora stavningskramen som förde min ex make till mig. Detta vittnesbörd är en sann historia och jag heter Elena Toni. När jag kom i kontakt med denna man var också genom ett vittnesbörd om honom och jag har också stött på många vittnesmål om hur han har hjälpt andra med sitt liv. Att komma tillbaka med en ex är en av de mest inre känslorna som många människor skulle vilja uppleva, särskilt eftersom de minnen med vår ex alltid skymmer vårt sinne när någon annan gör några av de saker som vi tidigare brukade göra. Jag var ensamstående förälder i nästan 6 år och även om min ex make var långt ifrån mina barn önskar jag än en dag att han kommer tillbaka till mig. Den här läkare som jag kände igen som doktor Odunga hjälpte mig med mina önskningar och jag är glad att säga att jag är tillbaka med min före detta man och jag är väldigt glad att dela vittnesbörd med alla så att de också kan träffa den här stora läkaren och lösa deras problem. Jag vet inte vad andra kan känna för att få sin ex tillbaka i sitt liv, men jag vet alltid att det finns en välsignelse i förklädnad med bara en enda återkoppling med ex. Om du vill lyckas komma tillbaka med din ex, kontakta den här stora stavningskanalen på isikolosolutionhome@gmail.com. Du kan också Whatsapp honom på +2348133261196 och dela ett fantastiskt vittnesbörd för precis som jag

Dato: 22.01.2019

Av: Tamara

Emne: elminovice@gmail.com

Zeli ovim putem da zahvalim jednoj starijoj zeni po imenu dana koja mi je pomogla u vezi braka... imala sam jako puno problema u braku ali nismo znali razlog tome.. i resila sam da se obratim nekom ko mi moze zasigurno pomoci u tome.. ova zena nije prevarant i stvarno poomaze mnogima je pomogla .. a meni je spasila BRAK i mnogo sam srecna sada zahvaljujuci njoj dobili smo bebu.. da nije nje ja sada nebi imala ocu srecu oko sebe. javite se njoj na viber 
+381 60 31 01161

Av: Rosko

Emne: Suzanasuki25@gmail.com

Kontaktirala sam razne ljude, isla kod svakakvih vracara, astrologa, gledali su mi u kafu, dlan , pasulj....Ali bezuspesno
Bila sam silovana kao dete, ostavili su me roditelji, jednom rečju nisam imala nikakav pravac u zivotu.
Udala sam se i rodila 4 dece iz tri braka.Ni jedan brak mi nije uspesan.
I slucajno mi drugarica kaze da joj je neka Renata pomogla, iskreno ja joj nisam verovala.I nekako ona mene natera i evo zahvalna sam i drugarici i Renati
Hvala joj, imam decka koji je prihvatio moju decu i pruza mi ljubav koju nisam imala do sad.

Do nje mozete doci putem vibera i vacapa +385923813830

Av: Jelena

Emne: elminovice@gmail.com

SKIDANJE SVIH VRSTA CRNE MAGIJE(SIHRA)I PROKLETSTVA UZ POMOC HODZE, SPASAVANJE BRAKA, PORODICE, LJEČENJE DJECE,VRACANJE NOVCA U KUCU,IZRADA HAMAJLIJA ZA POSAO, POJEDINCE, KUCU ITD.IZRADA ZASTITA KOJE HODZA ODRAĐUJE. ISKUSTVO VIŠE OD 35 GODINA!!!NA STOTINE ZADOVOLJNIH KLIJENATA POZOVITE I UVERITE SE. 
+381 60 31 01 161 VIBER POZOVITE JE

Av: racheal

Emne: duffracheal9@gmail.com

Jag är väldigt glad idag för vad Gud använde läkare Excel som en stor stavning att göra i mitt liv. jag hade missförstånd med min man i det förflutna och så ledde det oss att bryta upp i 3 år men en dag såg jag ett inlägg av Jamie som publicerade på internet som doktorn excel en stor stavningskrock hjälpte henne med en kärleksspell som tog hennes man med tillbaka så jag bestämde mig för att kontakta doktor Excel den stora stavningskastern för att hjälpa mig och han försäkrade mig om att min man kommer tillbaka till mig. Lyckligtvis idag är jag väldigt glad att skriva för alla att veta att min man har kommit tillbaka till mig precis som den stora stavningskraken Doctor Excel sa. Har du ett relationer problem och du tror att det är över? oroa dig inte mer för att doktor utmärka den stora stavningskastern kan hjälpa dig precis som han hjälpte mig att få min man tillbaka okej. kontakta Doctor Excel idag via email: Excellovespell@gmail.com eller ring hans mobilnummer på 1 (859) 429 1007

Søkested

Kontakt

Kristoffer Rypdals blog