Forskning, klima, energi, økonomi, politikk

Forum

Her kan du kommentere min blogg og/eller laste opp egne innlegg.

Dato: 21.01.2019

Av: Tamara

Emne: elminovice@gmail.com

Zeli ovim putem da zahvalim jednoj starijoj zeni po imenu dana koja mi je pomogla u vezi braka... imala sam jako puno problema u braku ali nismo znali razlog tome.. i resila sam da se obratim nekom ko mi moze zasigurno pomoci u tome.. ova zena nije prevarant i stvarno poomaze mnogima je pomogla .. a meni je spasila BRAK i mnogo sam srecna sada zahvaljujuci njoj dobili smo bebu.. da nije nje ja sada nebi imala ocu srecu oko sebe. javite se njoj na viber 
+381 60 31 01161

Dato: 20.01.2019

Av: Lucas ebba

Emne: l

Jag vill berätta om en stavningskastare som hjälper mig att återställa mitt brutna äktenskap efter att min man skilde mig nästan för en annan kvinna, är glad idag att vi är tillsammans igen tack vare Dr.Excel, den stora kärleksspellaren. Du kan kontakta honom om du har relationsproblem på hans e-postadress Excellovespell@gmail.com eller mobilnummer +1 (859) 429 1007 kontakta honom direkt på hans hemsida https://excellovespell.website2.me/

Dato: 19.01.2019

Zeli ovim putem da zahvalim jednoj starijoj zeni po imenu dana koja mi je pomogla u vezi braka... imala sam jako puno problema u braku ali nismo znali razlog tome.. i resila sam da se obratim nekom ko mi moze zasigurno pomoci u tome.. ova zena nije prevarant i stvarno poomaze mnogima je pomogla .. a meni je spasila BRAK i mnogo sam srecna sada zahvaljujuci njoj dobili smo bebu.. da nije nje ja sada nebi imala ocu srecu oko sebe. javite se njoj na viber 
+381 60 31 01161

Dato: 17.01.2019

Av: Rosko

Emne: Suzanasuki25@gmail.com

Kontaktirala sam razne ljude, isla kod svakakvih vracara, astrologa, gledali su mi u kafu, dlan , pasulj....Ali bezuspesno
Bila sam silovana kao dete, ostavili su me roditelji, jednom rečju nisam imala nikakav pravac u zivotu.
Udala sam se i rodila 4 dece iz tri braka.Ni jedan brak mi nije uspesan.
I slucajno mi drugarica kaze da joj je neka Renata pomogla, iskreno ja joj nisam verovala.I nekako ona mene natera i evo zahvalna sam i drugarici i Renati
Hvala joj, imam decka koji je prihvatio moju decu i pruza mi ljubav koju nisam imala do sad.

Do nje mozete doci putem vibera i vacapa +385923813830

Dato: 28.01.2019

Zdravo ja bih htela da se zahvalim jednoj Mihaeli koja mi je mnogo pomogla u vezi moje bolesti.. imam 3 dece koji nisu mogli da mi pomognu nikako i trazili smo resenje na sve strane.. jedan moj sin je nadao nju na netu. da pomaze u vezi.. Bolesti.. ljubavi ... finansijski problema. urokai crne magije.. mnogo mi je pomogla neka pomogne i vama ako imate bilo koji problem.
+381 60 31 01 161 Viber

Dato: 17.01.2019

Av: Roskana

Emne: Suzanasuki25@gmail.com

Kontaktirala sam razne ljude, isla kod svakakvih vracara, astrologa, gledali su mi u kafu, dlan , pasulj....Ali bezuspesno
Bila sam silovana kao dete, ostavili su me roditelji, jednom rečju nisam imala nikakav pravac u zivotu.
Udala sam se i rodila 4 dece iz tri braka.Ni jedan brak mi nije uspesan.
I slucajno mi drugarica kaze da joj je neka Renata pomogla, iskreno ja joj nisam verovala.I nekako ona mene natera i evo zahvalna sam i drugarici i Renati
Hvala joj, imam decka koji je prihvatio moju decu i pruza mi ljubav koju nisam imala do sad.

Do nje mozete doci putem vibera i vacapa +385923813830

Dato: 12.01.2019

Av: elizabeth james

Emne: elizabethjames004@gmail.com

Jag heter Elizabeth James, är från USA, jag är här för att vittna om det goda arbetet med AROZA SPELL CASTER & SPIRITUAL TEMPLE.
Jag har varit äktenskap i tio bra år och inget barn och och min man hotade att skilja mig och gifta mig med en annan kvinna.
Jag träffar en vän som presenterade mig för Dr Aroza som hjälper till att ställa en stavning och jag var gravid och lever nu lyckligt med min man och barn.
Passerar du genom problem som .....
Andliga problem
Traditionella ritualer
Äktenskapsproblem
Pengar stavar
Barreness
Skilsmässa lösningar
Attraktion
Sysselsättning
Rättsfall
Revevge
Hälsoproblem
Känner du att du inte har någon framtid?
Har du förlorat iver för livet?
Känner du att du förlorar den?
Ständigt drabbar du av otur?
Söker du kärlek, vänskap vill ha en förälskad älskare att återvända eller en nuvarande älskare att begå?
Kontakta sedan AROZA SPELL CASTER & SPIRITUAL TEMPLE
Ring eller WhatsApp 79267785378
E-post. arozatemple@gmail.com
Skype. Aroza tempel
Facebook: Arozatemple2

Dato: 09.01.2019

Av: Emela Jusuf

Emne: testimony

Jag ger ett vittnesbörd om Dr.Isikolo. jag vann 100 000 euro i min lek lotteri, jag tog ett råd från någon person som pratade om denna stora stavningskrock heter Dr Isikolo personen lade ett vittnesbörd på en blogg som säger hur Dr Odion hjälpte honom att vinna lotteriet genom att skicka honom det vinnande numret jag var nyfiken och jag trodde att det var allt skämt inte förrän jag kontaktade denna stavningskrock för att själv veta hur det här arbetet medför att jag har spenderat mycket att köpa biljetter och jag vinner aldrig. Jag kontaktade honom och han berättade för mig det nödvändiga som måste göras och jag gjorde det och han berättade för mig att vänta på 3days och verkligen gav han mig vinnande nummer för att spela lotteriet som jag gjorde, kan du tro att mitt namn var först bland vinnare. Han berättade för mig (min son, allt jag behöver dig att göra för mig är att du delar dessa vittnesmål mot andra så att de också kan vinna lotteriet eftersom jag inte har mycket tid att stava på internet) det är därför jag är dela detta vittnesbörd med dig att om du vill vinna lotteri så är det här sättet att tips på nätet kan hjälpa dig, du kan kontakta honom via det här e-postmeddelandet isikolosolutionhome@gmail.com Du kan också Whatsapp honom på +2348133261196 är det enda svaret på det du problem med att vinna lotteriet

Dato: 06.01.2019

Av: jasmin

Emne: watsonjasmin33@gmail.com

Jag är Jasmin från Sverige, jag vill använda denna möjlighet att tacka den stora [Dr Excel] för att hjälpa till att få min man tillbaka till mig, jag har haft stora smärtor tills jag kontaktade [Dr Excel] han kastade en kärlek stava för mig och berättade för mig att vänta i 24 timmar som min man kommer att ringa mig och jag gjorde enligt hans instruktioner, förvånansvärt, precis 24 timmar min man ringde mig verkligen och började be om ursäkt för allt han hade orsakat mig. Jag är den lyckligaste kvinnan på jorden idag för att [Dr Excel] har gjort underbara gärningar i mitt liv och jag fortsätter att dela detta vittnesbörd om du skulle älska att kontakta [Dr Excel] och om du vet att du stöter på samma situation, besök honom idag genom att kontakta honom via denna e-postadress: [Excellovespell@gmail.com] eller ring hans mobilnummer +1 (859) 429 1007

Dato: 06.01.2019

Av: jasmin

Emne: watsonjasmin33@gmail.com

Jag är Jasmin från Sverige, jag vill använda denna möjlighet att tacka den stora [Dr Excel] för att hjälpa till att få min man tillbaka till mig, jag har haft stora smärtor tills jag kontaktade [Dr Excel] han kastade en kärlek stava för mig och berättade för mig att vänta i 24 timmar som min man kommer att ringa mig och jag gjorde enligt hans instruktioner, förvånansvärt, precis 24 timmar min man ringde mig verkligen och började be om ursäkt för allt han hade orsakat mig. Jag är den lyckligaste kvinnan på jorden idag för att [Dr Excel] har gjort underbara gärningar i mitt liv och jag fortsätter att dela detta vittnesbörd om du skulle älska att kontakta [Dr Excel] och om du vet att du stöter på samma situation, besök honom idag genom att kontakta honom via denna e-postadress: [Excellovespell@gmail.com] eller ring hans mobilnummer +1 (859) 429 1007 eller hans hemsida https://excellovespell.website2...​​

Søkested

Kontakt

Kristoffer Rypdals blog