Forskning, klima, energi, økonomi, politikk

Forum

Her kan du kommentere min blogg og/eller laste opp egne innlegg.

Dato: 06.10.2018

Av: Mata

Emne: Zahvalna

ZELIM SE ZAHVALITI OVIM PUTEM ZAHVALITI MARIJI KOJA MI POMOGLA DA RESIM SVAKI PROBLEM BILA SAM NA IVICI SLOMA...MUZ ME OSTAVIO BEZ IKAKVOG RAZLOGA DOBILA SAM OTKAZ DECA SVAKO SEBI...MA HAOS...I KUMA MI PREPORUCILA GOS.MARIJU KOJA MI SKINULA PROKLESTVO I SVASTA SAM PRONALAZILA PO KUCI...SVE SAM ISPRICALA MARIJI...TAKO DA JE ONA PREUZELA STVAR U SVOJE RUKE...SADA SAM SRECNA I ZADOVOLJNA ZENA...AKO IMATE I VI BILO KAKAV PROBLEM NAZOVITE JE IPAK MAGIJA POSTOJI...EVO NJENOG BROJA...+381611648228 POZIV VIBER WVP

Dato: 29.09.2018

Av: Ina

Emne: Sanitaperic81@gmail.com

Mnogi su obecavali i lagali ali eto postoji i uveeila se u pravu istinu….ovim putem bih zahvalili Zeni koja mi zivot produzila…spojila me sa voljenom osobom..
Spasila vezu,posao i ljubav vecno sam joj hvala ali malo je reci hvala Pozovite je i vi ako imate bilo kakav problem nemate izlaza tu je ona…+4915211239855 viber wcp

Dato: 26.09.2018

Emne: Pomoc

ZELIM OVIM PUTEM SE ZAHVALITI ZENI DAMI I KRALJICI DJIKI...KOJA ZAPRAVO ZNA I UME DA POGLEDA U BUDUCNOST...MUZ ME OSTAVIO IZ CISTA MIRA DOLAZIO JE KASNO KUCI MALTRETIRAO ME IZ CISTA MIRA NISAM ZNALA GDE CU I STA CU PLAKALA MOLILA BOGA DECA MI GLEDALA SVE STA SE DESAVA I JOS DOBIJEM OTKAZ NA POSLU..MA CITAV HAOS ...MISLILA SAM DA MOJOJ SUDBINI NEMA KRAJA...ONDA KUMA MOJA DADE MI BROJ OO GP.DJIKI I KON.JE I USTANOVILA MI JE DA JE BACENA KLETVA NA KUCU...HVALA MILOM BOGU DJIKI I KUMI STO MI JE PREPORUCILA TU ZENU....AKO I VI IMATE BILOOO KAKAV PROBLEM SLOBODNO JE NAZOVITE I RECITE VAS PROBLEM...JA SAM SADA SRECNA I PREZADOVOLJNA ZENA...EVO BROJA KOME TREBA IPAK MAGIJA POSTOJI....+381611409660 POZIV WCP ILI VIBER

Dato: 26.09.2018

Av: Magdq

Emne: Pomoc

Mnogi su obecavali i lagali ali eto postoji i uverila se u pravu istinu!!!….ovim putem bih zahvalili Zeni koja mi zivot produzila…spojila me sa voljenom oosobom..
Spasila vezu,posao i ljubav vecno sam joj hvala ali malo je reci hvala Pozovite je i vi ako imate bilo kakav problem nemate izlaza tu je ona…+4915211239855 viber +381638027769

Dato: 20.09.2018

Av: amy

Emne: purpleamy9@gmail.com

Idag är det verkligen en bra dag i mitt liv, jag har övervinnat och löser mitt problem med min pojkvän!
Jag har gått igenom några dåliga tider med min pojkvän coz han bröt upp med mig på grund av en annan tjej som han träffade i affären, lämnade han huset och bryr sig aldrig om vår son Jag gjorde allt som möjligt tryna pratar känner till honom men han kommer inte även lyssna på någon! Min vän Alison presenterar mig för Dr.Excel en stavningskastare i Colorado och han förberedde en andlig kärleksspell på honom att han var under förtrollning från tjejen ..
Min pojkvän kom tillbaka två dagar senare be om ursäkt och jag satt bara mållös Jag kunde inte säga något coz Jag blev förvånad över hur han har förändrats med hjälp av Dr.Excel och nu lämnar vi tillsammans med fred och kärlek vilket är vad jag har alltid velat, jag tror att det finns andra som går igenom relationsproblem, uppbrott och skilsmässa men uppmanar dig att kontakta Excel idag på Email excellovespell@hotmail.com eller chatta honom på WhatsApp +1 (267) 527 3329 coz det var vad jag gjorde.

Dato: 20.09.2018

Av: amy

Emne: purpleamy9@gmail.com

Idag är det verkligen en bra dag i mitt liv, jag har övervinnat och löser mitt problem med min pojkvän!
Jag har gått igenom några dåliga tider med min pojkvän coz han bröt upp med mig på grund av en annan tjej som han träffade i affären, lämnade han huset och bryr sig aldrig om vår son Jag gjorde allt som möjligt tryna pratar känner till honom men han kommer inte även lyssna på någon! Min vän Alison presenterar mig för Dr.Excel en stavningskastare i Colorado och han förberedde en andlig kärleksspell på honom att han var under förtrollning från tjejen ..
Min pojkvän kom tillbaka två dagar senare be om ursäkt och jag satt bara mållös Jag kunde inte säga något coz Jag blev förvånad över hur han har förändrats med hjälp av Dr.Excel och nu lämnar vi tillsammans med fred och kärlek vilket är vad jag har alltid velat, jag tror att det finns andra som går igenom relationsproblem, uppbrott och skilsmässa men uppmanar dig att kontakta Excel idag på Email excellovespell@hotmail.com eller chatta honom på WhatsApp +1 (267) 527 3329 coz det var vad jag gjorde.

Dato: 18.09.2018

Av: Magdq

Emne: sanitaperic81@gmail.com

Za svojih 60 godina nisam verovao da postoji neka sila koja moze da spoji voljene osobe.Uvek sam imao protiv toga, toliko sam patio dok mi sestra nije dala ovaj broj telefona +385 977 41 36 80 (viber vacap) medjutim, odbegavao sam uprkos bolu koji sam osecao, mislio sam da mi nista nece pomoci. I uradila je bez mog znanja i evo hvala milom Bogu, Gospodja Darija, mogu reci je dar od Boga jer sam konacno sa osobom mog zivota. I ako sam star, i ako znam da nemam jos dugo barem sam dobio ono sto sam zeleo. Uverite se i vi, jedan poziv svaki problem resava.To vam govorim iz iskustva.

Dato: 18.09.2018

Emne: sanitaperic81@gmail.com

Za svojih 60 godina nisam verovao da postoji neka sila koja moze da spoji voljene osobe.Uvek sam imao protiv toga, toliko sam patio dok mi sestra nije dala ovaj broj telefona +385 977 41 36 80 (viber vacap) medjutim, odbegavao sam uprkos bolu koji sam osecao, mislio sam da mi nista nece pomoci. I uradila je bez mog znanja i evo hvala milom Bogu, Gospodja Darija, mogu reci je dar od Boga jer sam konacno sa osobom mog zivota. I ako sam star, i ako znam da nemam jos dugo barem sam dobio ono sto sam zeleo. Uverite se i vi, jedan poziv svaki problem resava.To vam govorim iz iskustva.

Dato: 10.09.2018

Av: kath

Emne: 6617043225

Jag har aldrig gråtit någon anledning eller till och med den dagen min man lämnade mig och mitt barn på grund av en annan kvinna, grät jag varje dag, jag bestämde mig för att leta efter lösningen på mitt förhållande och svaret kom till mig när jag såg Dr.Excel detaljer om internet och jag läste mycket goda vittnesmål om honom så jag kontaktade honom för hjälp och han kastade en kärleksspell som verkligen förändrar min mans tankar. Efter två dagar kom min man hem och ber om ursäkt för hans handlingar. kontakta Dr.Excel idag på hans email Excellovespell@hotmail.com ring eller lägg till honom på Whatsapp +1 (267) 527-3329

Dato: 22.08.2018

Av: Sabrina Tampolja

Emne: testimony

Ända sedan min man fick mig skild under de senaste 2 åren hade jag inte varit jag själv. Jag granskade något inlägg av hur jag kunde få tillbaka min man då, jag såg ett vittnesbörd delat av Sabrina Tampolja från Schweiz om en stavningskastare som heter Dr Isikolo. Jag kontaktade Marina Chaos för att bekräfta hur Dr Isikolo hjälpte henne och hon klargjorde allt för mig om hur han hjälpte henne och det gav mig modet att komma i kontakt med Dr Isikolo för hjälp. Dr Isikolo försäkrade mig om att mina dagar av sorg kommer att vara över 12 till 16 timmar efter att han har avslutat sitt arbete. Jag följde hans instruktioner som han gav mig för att jag hade tro, tro, hopp och lita på honom. Sannerligen säger jag till dig idag att jag och min man är tillsammans igen och jag kan med stolthet säga och vittna om världen av vad Dr Isikolo gjorde för mig. Kontakta honom idag via E-post: E-post: isikolosolutionhome@gmail.com. ring eller Whatsapp honom på +2348133261196

Søkested

Kontakt

Kristoffer Rypdals blog